12/29/2013

[LUFTA OSS LITE]

Efter mycket latande i många dagar var det dags att komma utanför huset. Till barnens stora glädje blev det bio idag. Det var premiär för Calle och det blev en lyckoträff, han älskade det. Emil och Ida var nog en bra film för första biobesöket. För de stora barnen och mammorna blev det Sune på bilsemester. Helt klart värd att se, många skratt.
Kylskåpet ekar tomt nu när alla julrester är uppätna så efter bion provade vi take away från Fabriken. Mycket prisvärt, gott och väl tilltagna portioner. Vi åt deras Chiligryta på högrev. Kan varmt rekommnederas!
Ha en fin kväll!

P


Chiligryta som mättade gott.
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Sune vill jag också se, synd att jag inte bor närmare detta ställe Fabriken för den hämtmaten skulle jag gärna beställa hem. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det lär bli fler take away därifrån men även besök för middag från a la carte-menyn.

      Kram Patricia

      Radera
  2. Låter som en mysig dag!
    När jag tar med mina brorsbarn på bio så brukar min brorsdotter alltid säga: Alltså du skrattar alltid högst! Kan bara inte låta bli, jag älskar barnfilmer!

    Och vet du, jag är glad för dom gånger du lämnar spår. Hos mig ska man aldrig känna att man måste. Det ska man inte göra någonstans=))

    Hoppas att du får ett fint avslut och ett riktigt gott nytt år!
    Vi ses 2014/Kram Hannis

    SvaraRadera