7/26/2013

[MIN FASHIONISTA]

Min lilla loppa börjar bli stor och den egna viljan ännu större. Phu, fasar redan tonåren! Klädintresset är väl jag skuld till vill jag erkänna. Hujedamej vad min egen mamma har fått stå ut med. Enligt henne är nämligen Filippa en kopia av mig, inte bara till utseendet alltså. Jaja, numera kan jag inte styra allt men jag godkänner inte alla hennes önskemål. Hennes garderob behöver fyllas på inför hösten efter att ha växt ur en del. Det går inte att ta miste på hennes glädje av de nya klädinköpen i alla fall! Det blev faktiskt lite shoppat även till mig och Calle. Ett av mina favoritställe började sin rea idag nämligen. Slättarps gård är alltid värd ett besök, men var beredd på ett beroende och att du sällan lämnar gården tomhänt.


P


Svart kofta och jeans, Lindex.
Scarfs med hjärtan och döskallar, HM.



Tröja med stjärnmotiv av nitar och baggyjeans, Lindex.



Jumpsuit, Kling.




T-shirts, Molo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar