1/04/2014

[GOD FORTSÄTTNING]

God fortsättning till er! Hoppas att ni hade en fin nyårsafton och att er start på 2014 varit bra. Dagarna har fortsatt i lugnets tecken. Julen har fått flytta ut och nu längtar jag som många andra efter att våren ska komma. Har ni städat ut julen än? Det lär tydligen dröja efter ha läst att det väntas kyligare väder i dagarna.
Två dagar kvar av långledigheten och dags att komma in i rutinerna igen. Vardagspusslet ska falla på plats och jag intar rollen som logistikchef i familjen. I januari, februari och februari väntas det lite olika tillställningar som jag ser fram mot. Dessutom en efterlängtad skidresa med familjen ska vi iväg på. Det ska verkligen bli kul att ta med barnen upp i backen för första gången.

Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av lördagskvällen med en film tillsammans med mannen!

Önskar dig en fin lördagskväll!

P
 




Läskande god fördrink med äpplemust.

Förrätten var en räkcocktail med avokado, mango & granatäpple toppad med halstrade pilgrimsmusslor och koriander.

Välkommen 2014!

1 kommentar:

  1. Fina bilder du visar! Och så roligt att ni ska åka till fjällen snart, det känns verkligen så lyxigt när man inte fått uppleva vintern ännu hemma denna säsong. Vi åker hem imorgon och har haft det så bra:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera